Sunday 31 March 2013

Berserah


Awak di sana sendiri
Saya di sini sendiri
Pertemuan yang masih dinanti
Satu perasaan dalam dua jiwa
Menanti untuk bersua

Awak bakal mengukir senyuman untuk saya
Awak bakal menjadi penghibur saya
Awak bakal menjadi sebahagian dalam hati saya
Awak bakal muncul dalam setiap khayalan saya
Saya serahkan segalanya padaNya

Kadang hati terasa terisi
Kadang hati terasa sunyi
Saya tidak punya jawapan
Bagi hati yang punya soalan

Kita berpijak di bumi yang sama
Kita bernaung di langit yang sama
Bumi dan langit seperti tidak mencukupi
Setiap pelusuk terasa sunyi tanpa Awak disisi

Awak bakal mengubati keresahan saya
Awak bakal mewarnai kesepian saya
Awak bakal berkilau di mata saya
Awak bakal menyinar setiap kegelapan saya
Saya serahkan segalanya padaNya

No comments:

Post a Comment